Zamknij

TA STRONA UŻYWA COOKIE.





  1. INFORMACJE OGÓLNE

    1. Właścicielem serwisu ze sklepem internetowym jest KRÓWKA Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce przy ul. Wincentego Witosa 135, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000441347, NIP 5451813794, Regon 200744935, o kapitale zakładowym 40 000 zł.

    2. Warunkiem koniecznym do dokonania zamówienia jest założenie konta poprzez wypełnienie formularza zawierającego dane potrzebne do realizacji zamówień.

  2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

    1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

    2. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia lub chwilowego braku jakiegokolwiek towaru, KRÓWKA Sp. z o.o. informuje o tym Klienta oraz ustala z nim dalsze szczegóły dotyczące realizacji przesłanego zamówienia. Jeżeli skontaktowanie się z Klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, takie zamówienie traci moc.

    3. Klient nie może odwołać zamówienia, które zostało zrealizowane (tzn. towar został wysłany do klienta lub towar został wysłany od producenta do KRÓWKI Sp. z o.o. w celu realizacji indywidualnego zamówienia Klienta).

    4. Waga towarów podana w serwisach www jest szacunkowa i może zostać dokładnie określona dopiero po przygotowaniu przesyłki. Wobec tego cena za transport jest podana szacunkowo i może ulec zmianie, gdyż jest zależna od wagi przesyłki.

  3. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR

    1. Formą płatności jest dokonanie przelewu w PLN na konto nr PL 66 1240 5240 1111 0010 4857 2652 prowadzone w PKO S.A.

    2. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu kwoty na koncie KRÓWKA Sp. z o.o. Kwota zapłaty składa się z ceny towaru i kosztów transportu, na który klient dostaje dokument VAT.

    3. Brak zapłaty w terminie 7 dni od daty wystawienia dokumentu lub daty wskazanej w dokumencie skutkuje anulowaniem rezerwacji towaru.

    4. Opłata za przesyłkę pokrywana jest przez Klienta. Opłata ta wyliczona jest na podstawie wagi zamówionego towaru.

  4. FORMA DOSTAWY

    1. Zamówione towary dostarczane są do Klienta przez przedstawiciela firmy spedycyjnej (OPEK, DPD). Usługa przewozowa stanowi świadczenie odrębne od dostawy towaru.

    2. Firmy spedycyjne OPEK i DPD działają w oparciu o własne regulaminy. Celem zapoznania się z regulaminami spedytorów prosimy o bezpośredni kontakt z tymi firmami.

    3. Dla zamówień złożonych do godz. 12.00, zaksięgowanej kwocie na koncie KRÓWKA do godziny 14.00 i dla których nie ma żadnych przeszkód celem realizacji zamówienia, towary:

      1. Zostaną dostarczone do dwóch dni roboczych. Jeśli ten termin ulegnie wydłużeniu , nastąpi to z przyczyn niezależnych od KRÓWKA Sp. z o.o. W sprawach terminowości dostawy przesyłek Klient powinien kontaktować się z lokalnym oddziałem firmy spedycyjnej (OPEK, DPD).

      2. W przypadku gdy formą płatności jest przedpłata - wysyłka towaru następuje niezwłocznie po wpłynięciu pełnej kwoty na konto KRÓWKA Sp. z o.o.

      3. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku nagłych wahań koniunktury (np.: nagły wzrost zamówień) uniemożliwiający wysyłkę towaru w dniu złożenia zamówienia.

    4. Zamówienia złożone po 12:00 będą traktowane tak jakby wpłynęły następnego dnia .

    5. W sytuacji gdy Klient nie może odebrać przesyłki w dowolnym terminie , powinien podać dogodny dzień i preferowaną godzinę odbioru przesyłki.

    6. Klient składając zamówienie na produkty dostarczane pod indywidualne zamówienie zobowiązuje się do zapłaty za towar w formie przedpłaty.

      Czas oczekiwania na realizacje zamówienia pod indywidualne zamówienie wynosi około 10 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

      Czas ten może ulec zmianie w zależoności od dostępności produktu w magazynie producenta. Wydłużenie terminu nie uprawnia Klienta do rezygnacji z realizacji zamówienia czy też roszczeń z tego tytułu.

  5. ZWROT TOWARU

    1. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie). Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient . Należy podać dane Klienta wraz z numerem konta bankowego, na które ma być odesłana cena towaru.

    2. Po weryfikacji stanu odesłanego towaru KRÓWKA Sp. z o.o. zwróci w ciągu 3 dni na wskazane przez Klienta konto zapłaconą cenę pomniejszoną o koszty opisane w pkt. 5.9.

    3. Warunkiem koniecznym zwrotu ceny jest odesłanie przez Klienta podpisanej faktury na zwrócony towar.

    4. Odebranie przez Klienta spedycyjnego listu przewozowego, do którego została dołączoną faktura korygująca lub listu poleconego jest równoznaczne z odesłaniem podpisanej kopii faktury korygującej.

    5. KRÓWKA Sp. z o.o. nie przyjmuje od Klientów przesyłek (zwrotów) bez wcześniejszego uzgodnienia.

    6. Towar, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.

    7. W przypadku, gdy Klient nie odbierze wysłanego towaru, na który zostało potwierdzone zamówienie, zostanie on obciążony kosztami transportu za wysyłkę tego towaru i za zwrot do KRÓWKA Sp. z o.o.

    8. Klient zobowiązany jest podpisać fakturę korygującą na nieodebrany towar i uregulować wskazane wyżej koszty w ciągu 1 dnia od daty otrzymania faktury korygującej.

    9. Na uzasadnioną prośbę Klienta KRÓWKA Sp. z o.o. może wyrazić zgodę na zwrot zakupionego towaru, z zachowaniem warunków określonych w pkt od 5.1 do pkt 5.8. W takim przypadku cena podlegająca zwrotowi na rzecz Klienta podlega zmniejszeniu o obciążające Klienta koszty obsługi:

      a) w przypadku zwrotu w okresie od 0 do 10 dni od dnia zakupu - o 15 % ceny sprzedaży
      b) w przypadku zwrotu w okresie od 11 do 30 dni od dnia zakupu - o 20 % ceny sprzedaży
      c) w przypadku zwrotu w okresie od 31 do 60 dni od dnia zakupu - o 25 % ceny sprzedaży
      d) w przypadku zwrotu w okresie od 61 do 90 dni od dnia zakupu - o 30 % ceny sprzedaży
      e) w przypadku zwrotu po 91 dniach od dnia zakupu - o 40 % ceny sprzedaży.

      Jednak nie mniej jak 30 zł netto za każdy korygowany dokument.

    10. Nota do zakupionego obuwia marki COFRA - reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; otarcia i przetarcia szwów; zabrudzenia; zacieki i plamy; uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji; uszkodzenia powstałe na skutek uszkodzeń mechanicznych; uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy; wygoda obuwia; fałdowanie skór z powłoką.

      Zasady konserwacji:
      Zanieczyszczenia oczyścić wilgotną szmatką lub gąbką, wysuszyć i dopiero wówczas konserwować, wyrób przemoczony wymaga wysuszenia w temp. pokojowej (z dala od pieców i grzejników) w czasie ok. 18 godzin. Na wysuszone wierzchy skór należy nanieść niewielką ilość środka konserwującego właściwego dla zastosowanego rodzaju skóry.

      Ze względu na naturalne wykończenie skór, do codziennej konserwacji nie zaleca się past samo-połyskowych (na bazie rozpuszczalników mogących uszkodzić powłokę), które powinny być stosowane sporadycznie, przed nałożeniem następnej warstwy pasty należy wypolerować lub zmyć poprzednią warstwę, po wyschnięciu pasty, skórę należy wypolerować, wyroby ze skór welurowych i nubukowych należy czyścić wyłącznie specjalnie do tego przeznaczoną szmatką lub mocno wyciśniętą zmoczoną tkaniną, oraz środkami konserwującymi w aerozolu, przeznaczonymi do odpowiedniego rodzaju skór wierzchnich. Po każdorazowym zakończeniu pracy obuwie należy poddać procesowi konserwacji, co zapewni długotrwałe użytkowanie. Obuwie nie konserwowane nie podlega reklamacji. Przed ponownym przystąpieniem do pracy sprawdź czy obuwie nie jest uszkodzone.

    11. Rozmiary produktów mogą odbiegać nieznacznie od podanych w tabelach wymiarów

  6. ODBIERAJĄC TOWAR PAMIĘTAJ

    1. Przy odbiorze towaru od przedstawiciela firmy spedycyjnej należy sprawdzić prawidłowość przesyłki pod względem asortymentu i ilości towaru. W razie stwierdzenia niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą, klient ma obowiązek sporządzenia protokołu rozbieżności z przedstawicielem firmy spedycyjnej . Klient powinien w terminie 2 dni poinformować KRÓWKA Sp. z o.o. o stwierdzeniu niezgodności przesyłki z zamówieniem lub fakturą oraz w terminie 6 dni przesłać do KRÓWKI protokół rozbieżności. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru przesyłki.

    2. KRÓWKA Sp. z o.o. nie odpowiada za braki towaru stwierdzone bez udziału przedstawiciela firmy spedycyjnej lub stwierdzone z naruszeniem procedury reklamacyjnej określonej w pkt 6.1

  7. USŁUGI ZDOBIENIA

    1. Procedura wykonania usługi w przypadku nadruków wykonywanych bezpośrednio na odzieży:

      1. Klient składając zamówienie na towary informuje KRÓWKĘ Sp. Z o.o., iż na towarach będą wykonywane zdobienia.

      2. Następnie Klient kontaktuje się z firmą, której adres poleci KRÓWKA Sp. z o.o., wykonującą zdobienia celem ustalenia szczegółów dotyczących zdobień.

      3. Klient dokonuje przedpłaty na towary, na których ma zostać wykonane zdobienie.

      4. Firma wykonująca zdobienia odbiera od KIRÓWKA Sp. z o.o. towary, wykonuje zdobienie i dostarcza z powrotem do KRÓWKA Sp. Z o.o..

      5. Następuje wysyłka towaru.

    2. Procedura wykonywania usługi w przypadku wykonania emblematów:

      1. Klient składa zamówienie i informuje KRÓWKĘ Sp. Z o.o., iż do tych towarów będą wykonane emblematy .

      2. Ustala się czy emblematy mają zostać wysłane z tą przesyłką czy też w innym terminie.

      3. Następnie Klient kontaktuje się z firmą, którą poleci Krówka Sp. Z o.o., wykonującą zdobienia celem ustalenia szczegółów dotyczących emblematów .

      4. W przypadku wysyłki towarów bez oczekiwania na emblematy wysyłka następuje niezwłocznie, natomiast w przypadku wysyłki z oczekiwaniem na emblematy wysyłka następuje po otrzymaniu emblematów od firmy wykonującej zdobienia.

    3. KRÓWKA Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za usługi zdobienia wykonywane przez firmę P.P.H.U. „HAFTRA” 96-200 Rawa Mazowiecka, Mszczonowska 36, tel. 046 8140501, 0609 062212, e-mail: haftrawa@vip.interia.pl., (wyłączenie stosowania art. 474 kodeksu cywilnego) . Wszelkie pytania, uwagi czy reklamacje dotyczące tej usługi należy kierować bezpośrednio do wykonawcy usługi zdobienia.

    4. Płatności za usługi zdobienia będą dokonywane odrębnie według cennika wskazanego przez wykonawcę tych usług na rachunek bankowy KRÓWKI Sp. Z o.o..